Rekrutteringsprocessen

God dialog gennem hele rekrutteringsforløbet

Vi ønsker at give dig en god oplevelse, når du søger job i Carnegie. Det gør vi blandt andet gennem god dialog under hele forløbet.

Når du uploader din ansøgning via vores portal, modtager du med det samme en bekræftelse og information om, hvornår du kan forvente at høre fra os igen.

Bliver du indkaldt til samtale, vil vi kontakte dig telefonisk og efterfølgende samtalen pr. e-mail.

Du vil også modtage besked, hvis ikke du kommer i betragtning til stillingen eller ikke er iblandt de første, der udvælges til samtale. Du er altid velkommen til at kontakte HR for en uddybning.

Går du efter jobinterview ikke videre i ansættelsesprocessen, vil du blive kontaktet herom telefonisk. Det giver dig også mulighed for at spørge nærmere ind til begrundelsen for afslaget.

Jobinterviews

Ved første jobinterview vil fokus være på at høre om din baggrund og din motivation for at søge jobbet og give dig uddybende information om selve jobbet, teamet og arbejdskulturen. Vi skal finde ud af, om der kan være tale om et godt match. Samtalen varer typisk 1 time.

Skal vi mødes til en anden samtale, vil du inden samtalen modtage en invitation til at udfylde en adfærdstest og en logisk kapacitetstest.

På samtale nummer to går vi mere i dybden, og du vil naturligvis få mulighed for at stille de spørgsmål, der er behov for, så du kan beslutte, om jobbet er det helt rigtige for dig. Og så skal vi naturligvis afstemme forventninger til et evt. fremtidigt samarbejde.

Kontakt

Har du spørgsmål til rekruttering eller Carnegie som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte os.

HR Manager
Dorte Nielsen
dorte.nielsen@carnegie.dk
Mobil: +40 18 94 39
HR Koordinator
Siw Sørensen
siw.sørensen@carnegie.dk
Mobil: +45 30 72 10 12
Ledige stillinger